.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عابدزاده هم ممنوع الخروج شد و هم ۵۴ ضربه شلاق
عابدزاده هم ممنوع الخروج شد و هم ۵۴ ضربه شلاق شمال نیوز: در پی انتشار خبر ممنوع الخروج شدن احمد رضا عابدزاده دروازبان سابق تیم ملی کشورمان وی از اقدام مقابل به مثل در خصوص حرکت دکتر مددی پزشک جراحش تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، عابدزاده در خصوص دلیل ممنوع الخروج شدن خود گفت :سال 72 و در پی مصدومیت پایم دکتر مددی پای من را جراحی کرد پس گذراندن دوران نقاهت متوجه شدم که پای مصدوم من چیزی حدود 10 سانتی متر کوتاه شده است.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته متوجه شدم که در پی کوتاهی های صورت گرفته از سوی دکتر مددی پای من کوتاه شده است و همین قضیه باعث نابود شدن فوتبال من شد البته این آقا قبل از این هم با فوتبالیست های دیگری نظیر رضایی منش ، نامجو مطلق و بعضی های دیگر هم این کار را کرده بود.

عابدزاده در ادامه افزود : حدود یک سال و نیم پیش مصاحبه ای را با یک روزنامه ورزشی انجام دادم و تمامی موارد در این خصوص را بیان کردم،بعد از آن هم دکتر مددی از من به صورت غیابی شکایت کرد تا اینکه من روز اول فروردین ماه با حضور در فرودگاه متوجه شدم که ممنوع الخروج هستم و باید 54 ضربه شلاق نیز بخورم و در حال حاضر گذرنامه من از سوی مقامات نیروی انتظامی ضبط شده است.

عابدزاده که عصبانی به نظر می رسید در ادامه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : این آقا جلوی خانواده ام با آبروی من بازی کرده است و من قطعا از او شکایت خواهم کرد چرا که به خاطر کوتاهی او فوتبال من نابود شد و من پس از آن من مجبور شدم چندین بار پای خود را در آلمان به تیغ جراحان بسپارم.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام 10 فروردين 1391
متاسف شدم ، فقط یه سوال با خوندن این متن فکرمو مشغول کرده :
سال 72 جراحی صورت گرفته و الان سال 91 هستیم ... 19 سال فاصله ؟!!!
کمی عجیبه
هرچند خودم به شخصه بازی و خاطرات عقاب آسیا را فراموش نخواهم کرد و همچنان برای ایرانیان ، ایشون عزیزند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.